Nowe jadro i wieczne problemy.

Dobra przepraszam, ze spanikowalem i za to, ze pewnie macie mnie juz dosc. Na czym stoje? Cale szczescie ochlanalem i przypomnialem sobie o opcji rescbf24 root=/dev/hde1 przy starcie z plyty. Wszystko dziala jak przedtem, ale pojawia sie pytanie co zrobic zeby system spowrotem startowal z dysku ze starym jadrem? Mam wrazenie, ze kompilacja jadra odpada. Jedyna mozliwosc to jakos skompilowac jadro z plytki startowej - tylko tak dziala. W zwiazku z tym mam do wyboru: 1. nie uzywac kontrolera HPT370 co pociaga za soba nieuzywanie jednego z urzadzen gdyz mam ich 5, ale miec mozliwosc uzycia sterow NVidii (srednio mi to pasuje); 2. uzyc kontrolera HPT370, ale nie miec sterownikow NVidii, co pociaga za soba kolejne nieprzyjemnosci (np. nie moge ogladac normalnie filmow, tez mi to srednio pasuje)
"Albo rybka, albo pipka, jak to mawial Hamlet"
Nie moge tylko pojac czemu jadro skompilowane przy instalacji systemu obsluzy HPT370, a skompilowane pozniej przeze mnie juz nie?

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl