Re: problem z dns'em w poddomenie ...

Hello :)

> na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedz w DNS-HOWTO (tylko nie wersja
> polska, bo jest chyba starsza).
> autorem jest czlowiek, ktory napisal takze ksiazke, co po polsku sie
> zwie "DNS I BIND".
> jak przeczytasz howto i nie bedzie dzialac, to znaczy, ze masz
> powazniejszy problem... poki co - milej lektury!

Problem rozwiazany :)
I bynajmniej nie byla to wina DNSu :)
to jednak firewall na serwerze 1 i 2 blokowal protokol UDP ponizej 1024
portu.
Tym samym dns na serwerze3 nie mogl dostac sie nawet do nameserverow :)
To dlatego ping i telnet (ssh) dzialal :) a dns nie :)

Ps. DNSa wydaje mi sie ze znam dosc dobrze :)

Pozdrawiam,
Marcin.