Re: Nowe jadro i HPT370.

On Wed, 25 Sep 2002, Mikołaj Menke wrote:

> Czy to oznacza, że powninienem np. skompilować 2.4.18? Jeśli tak to jak
> się zabezpieczyć bo już mam 2.4.18 no i jeśli coś schrzanię to już po
> systemie?

Prostota. Zrob kopie starych, zrodel a nowe przylinkuj do
/usr/local/linux. A jesli juz masz 2.4.18 i chcesz 2.4.18 to wystarczy, ze
skopiujesz sobie gdzies konfiga .config. W razie problemow bez problemu
wrocisz do starych ustawien.
No oczywiscie musisz zadbac o to, aby lilo pozwolilo odpalic Ci stara
wersje jadra.

--
mirek