Re: Jezeli jeszcze mozna o nvidia drivers

On Tue, 24 Sep 2002 23:46:43 +0200
Michał <ryjek38@poczta.onet.pl> wrote:

> Witam.
> Jezeli mozna - pomecze jeszcze temat nvidii i jej driverow.
> Zachecony dyskusja wzialem sie w domu za instalacje, jako ze do tej pory
> uzywalem sterownika xfree, ale wkurzylem sie bo majac durona 600 i 256
> mb ramu nie moge filmu na pelnym ekranie ogladnac. POdlinkowalem
> /usr/src/kernel-headers_numer_jadra/include/linux/modversions.h do
> /usr/include/linux/modversions.h i
> /usr/src/kernel-headers_numer_jadra/include/linux/modules do
> /usr/include/linux/modules (po wydaniu polecenia make nvdriwery
> [...]

Generalnie najlepsza metada i juz wielokrotnie polecana na tym forum
jest sciagniecie jadra (zrodla) i jego przekompilowanie, zostawiamy
zrodla w /usr/src/linux-... i nie ma sily, aby stery nvidii odmowily wspolpracy.

Raz mialem problemy z nvidia na 'niestandardowym' jadrze.
Wystarczylo dodac symlinka z /lib/modules/2.4.18-cos_tam
na /lib/modules/2.4.18 i wszystko poszlo.

pozdr

SKula