Re: Przesowanie partycji

> przedtem. A rozwiazanie z kilkoma partycjami jest jak najbardziej
> sluszne! Sa tylko plusy, w kazdym razie ja nie widze minusow.
Ja z kolei widze sporo (tylko) minusy i w zasadzie dwa plusy. Ogolnie ma
jedynie sens nie przy partycjach ale dyskach - dysk na home na root na
usr. Wtedy przy padzie jednego reszta w zasadzie jest nietknieta
(przywracamy backup). Drugi plus to szybkosc jesli mamy DOBRY kontroler
(przy IDE standardowym tylko z 2 dyskami jest to plus) - dostep do danych
jest rozlozony na rozne dyski i ogolnie jest duzo szybciej.
Dzielenie na prtycje nie posiada wyzej wymienionych zalet, a tylko
rozczlonkowuje przestrzen na dysku i maja po 1GB na kazdej z 3 czy 4
partycji nie mamy nic - a majac 4gb w kupie juz cos mozna zrobic.

Z checia uslusze jakie sa plusy partycjonowania ;)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
sauron@rpg.pl                / //__\      controls The Thing ... (DUNE)