Tunelowanie

	Witam!
Mam pewien problem. Otoz jestem podlaczony do internetu za pomoca sdi
Mam serwer pracujacy na debianie kernel 2.4.19, sluzacy jako router i
maskujacy adresy. W sieci lokalnej trzy komputery. Wszystko dziala.

Mam rowniez root-a na pewnym serwerze ktory jest routerem dla kilku
adresow ip. Jeden z nich jest wolny. Chcialem, zeby jeden z moich
domowych komputerow dostal ten adres. I zeby byl routowany. Szukalem
rozwiazania, i nie moglem nic wymyslic. Bo przeciez tpsa bedzie
kierowala pakiety na ten adres do tego "pewnego serwera", ktory jest w
zupelnie innej podsieci niz moje sdi. Co mam zrobic?

Z gory dziekuje za pomoc

				Marek Lipert, marek@v-lo.krakow.pl