Re: Sterowniki NVidia.

> No wlasnie zapomnialem dodac, ze nie ma /usr/src/linux - przepraszam.
> Jest komunikat "linux/modversions.h - No such file or directory"
no to musi sie tam znalezc. Jezeli kompilowales kernel wlasnorecznie,
to skompiluj jeszcze raz i pozostaw /usr/src/linux, natomiast jezeli
masz kernel dystrybucyjny, nierekompilowany (np. z paczki kernel-image,
lub bf2.4 przy instalacji) to doinstaluj odpowiedni pakiet
kernel-headers, a nastepnie podlinkuj go (tez jest w /usr/src) do
katalogu /usr/src/linux. Wtedy powinno sie skompilowac.

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support