problem z smtp

Witjacie,,,
mam postfixa,powinienem sie zwrocic z tym na liste postfixa,ale problem dotyczy onet.pl
..ale dziwna rzecz..wysylam poczte na server sp6.gdynia.pl dochodza maile z wp.pl ,a  z onet.pl nie dochodza...nie rozumiem co jest nie tak...z reszta sprobujcie sami wyslac cos na sobol@sp6.gdynia.pl moze cos wymyslicie..jak wysylam z wp.pl czy z moich kont wszystko ok,jak wysle z onetu dostaje cos takiego:

FAILED:
  Original Recipient:
    rfc822;sobol@sp6.gdynia.pl
  Control data:
    smtp sp6.gdynia.pl sobol@sp6.gdynia.pl 65534
  Diagnostic texts:
...\
    <<- MAIL From:<sobolew1@poczta.onet.pl> BODY=8BITMIME SIZE=2232
    ->> 250 Ok
    <<- RCPT To:<sobol@sp6.gdynia.pl>
    ->> 554 <sobol@sp6.gdynia.pl>: Recipient address rejected: Relay access denied

nie mam jakichs specjalnych ustawien ..ani na razie nie mam sasl,wiec wszystko powinno dzialac....dziwne...
          pozdrowienia
        Marcin Sobolew
              SOBOL
 gg:2115148  &  icq:6562099