Re: Maska

Witam ponownie.

> Najbardziej mnie ciekawi co Ci kolesie rozbili co zostali ukarani i
> na jakiej podstawie oparty by³ zarzut ?

Niebawem mozliwe ze bede wiedzial.
(to jest tak ze kolega kolegi mojego brata :) zostal przylapany.)
Dla mnie to sie wydaje tez niemozliwe zeby mieli jak udowodnic na drodze
prawnej. Jednak podejrzewam ze koles jak go przycisneli to sie przyznal
(-li bo bylo ich dwoch).

> Je¿eli kto¶ z Was pracuje u jakego¶ tego typu providera lub zna
> dok³adnie zapisy umów i ograniczeñ narzucanych na pod³±czenia i
> podstaw na podstawie których narzucane s± kary (praktyczne), to
> chêtnie bym siê z tym zapozna³ :-)

Ja rowniez.

Zgadza sie - rekopilacja jadra i po sprawie. Jednak na windzie (sa tez
tacy szlency) nie jest to mozliwe (Chodzi mi poczawszy od Win98SE jest
taki programik "Udostepnianie polaczenia sieciowego" - na to nie ma
rady. W akademiku ludzie robia co chca (dopoki sie admin nie dowie i nie
zacznie przychodzic do nich).

Hmmm, ja ze tak powiem - nie bardzo to kumam. Ale to chyba z niezbyt
wysokiej znajomosci C. Moglbys krotko wyjasnic :) ?
Jezeli dobrze zrozumialem to po prostu przy routingu nie bedzie
wogole zmniejszane TTL, tak ?

(Rowniez jestem ciakaw jak to bedzie sie zachowywalo - w dzialajacym
systemie - bo nie mam specjalnie gdzie eksperymetowac - za duze ryzyko by
cos nie zwalic :( )

Zgoda, mala glupawka.
Chodzilo mi czy koles w jednej chwili nie rozmawia np. na jakims chacie
jednoczesnie pod dwoma nickami. ALe to nie wazne, raczej nie wchodzi w
gre.

W sumie racja. Ale to juz daje pewne namiary. W miare proste. Sa tylko 3
podstawowe serwery GG (logowanie, aktywnosc i reklamy, nie pamietam
adresow ale wiem ze chodza po portach 80, 443 i bodajze 512 (???))

To fakt niezaprzeczalny.

Wlasnie, bardzo dobra mysl. Tylko ze jak ich o to zapytac ? ;)
Trzeba by to wyslac na jakas grupe prawnicza ;) heh ?

Pozdrawiam,
Marcin Bednarz.