Re: mysz A4Tech model www-31

On Thu, 25 Apr 2002, Marcin Przybylak wrote:

> mam problemik z w/w zwierzakiem
> nie wiem jakie ustawienia zadać w gpm.config
> mam standardowe i w trybie textowym jest OK ale w KDE mysz głupieje i
> potrafi nawet zawieszać na chwile X'sy
> czy ktoś juz miał doczynienia z tym zwierzem albo ma jakiś pomysł, kierunek
> działań?

Tez sie z tym meczylem. Z tym, ze u mnie mysz rusza dobrze. Problem
pojawia sie podczas przechodzenia z X-ow do konsoli tekstowej i na odwrot.
Jesli w tym czasie ruszysz mysza...
Jest na to jeden sposob: wyslac do myszy (echo "XX" > /dev/psaux) jakas
wartosc. Tylko nie pamietam jaka (cos kolo 7 czy 9). Musialbym sprawdzic w
domu.
Tak na marginesie, pod systemami z Redmond ta mysz tez potrafi namieszac.

Karol

--
		Karol Czachorowski
		narel@syjon.fantastyka.net