Re: tak apropos kolorków pod X

On Sat, 29 Dec 2001, Jacek Jackowski wrote:

> Ja wiem, że w tym klubie nie lubia Windy ale kolorki kalibrowne
> sprzętowo(Heidelberg) są takie jakimi powinny być a o takim sprzęcie
> działającym pod linuchem nie słyszałem ale pewne jest to,że Xy świecą mi jak
> po wybuchu w Czarnobylu (totalna zmiana kolorów z dominacją koloru
> zielonego, co nie znaczy,że innych nie ma-jest na przykład "sraczkowy")

Przeczytaj manual do X'ow tam juz dawno mozna bylo ustawic sobie
proporcje RGB jak sie komu podoba.

   A tak wogole to jak juz siedzisz w widzie to moze daruj sobie
    Linux
   i popros o pomoc Micro$hit! @#$%^&*!!! .

BTW.
Juz dawno zauwazylem, ze 'lupa' podaje numerki kolorow typu fefea0a01010.
Po 2 bajty na kolor?

/-/ Alt_F4

| o  o.o  |
| oo o.  o|