Re: Mozilla 0.9.5 i drukowanie po polsku...

Dnia pią 28. grudzień 2001 22:53, Marcin Landowski napisał:
> Hejka
>
> 	Własnie podmieniłem Netszkapę 4.73 na Mozillę 0.9.5 z woddy'ego.
> Jestem bardzo zadowolony, tylko nie mogę się uporać z drukowaniem po
> polsku.

Cóż, pomóc nie umiem... wydaje mi się, że developerzy Mozilli mają niestety w
dupie potrzeby polskojęzycznych (oraz posługujących się językami krajów
okolicznych), jak i przed nimi developerzy Netscape'a.  Może gdyby w ich
drużynie byli jacyś ludzie z Polski... niestety nie czuję się na siłach ani
kompetentny :-(

Stąd mój apel: jeśli ktoś z listowiczów zna *jakikolwiek* sensowny sposób
drukowania na papierze dokumentów HTML w języku polskim, to *proszę*, niech
się nim podzieli... Z moich długich poszukiwań wynika, że *jedynym*
rozwiązaniem dającym jako takie (hmm) skutki jest Netscape4 + ogonkify.
Mozilla nie działa (jw.), Konqueror wogóle niespecjalnie potrafi formatować
do druku (choć poza tym przeglądarką jest całkiem niezłą).  Parę razy udało
mi się uzyskać niezłe rezultaty (dla niezbyt wydumanego html'a) za pomocą
html2ps | ogonkify -AT -M ale od pewnego czasu output czegoś takiego powoduje
u mnie jedynie zwałkę ghostscripta.

Ostatecznie gdy już koniecznie muszę mieć html na papierze, to ostatnio
stosuję dump do txt za pomocą linksa i drukowanie tego, po drobnej "ręcznej"
kosmetyce.

--
Robert J. Budzynski <Robert.Budzynski@fuw.edu.pl>
http://bobo.fuw.edu.pl/~rjb/