Re: Nowe wątki (było: Re: WESOŁYCH ŚWIĄT !)

> Generalnie - nie pisze się tego co jest oczywiste :->
;-)

> A ja widzę, że co najmniej większość użytkowników Outlooka zapomina o
> tym, że nowe listy należy tworzyć przez "nowy list" a nie odpowiedź na
> jakiś stary wątek i wyczyszczenie treści bez skasowania "References:"
jak to sie dzieje ze na tej liscie sa uzytkownicy outlooka :-) ???
(to oczywiscie zart)
i dlaczego tylko uzytkownicy outlooka ja korzystam z pina i tez czasem tak
robie jak mi sie nie chce wklapac adresu (wiem teraz ostane opier...., ale
czasem kazdemu ei moze zdarzyc)

Pozdrawiam
Paweł Król <azmodan@bph.onet.pl>
Registered Linux User #229539