Re: MPlayer, avik, libsvga

On Thu, 20 Dec 2001 bartek@caton.com.pl wrote:
> Kope lat... ;)
;)
> A testowales na framebufferze ?
Na czym ;)) ?
> -fs -vm -zoom   fullscreen playing options (fullscr,vidmode chg,softw.scale)
Wprawdzie 3 na raz nie testowalem ale pojedynczo wszystkie robily duzy
ekran (prawie full screen i w srodku normalnej wielkosci obraz na czarnym
tle, -vm nie zmienil trybu Xow).

> -vo sdl:fbcon
kA co to za dziwo ?
mlayer -vo help
Available video output drivers:
        xv      X11/Xv
        x11     X11 ( XImage/Shm )
        gl      X11 (OpenGL)
        dga     DGA ( Direct Graphic Access V2.0 )
        fbdev   Framebuffer Device
        svga    SVGAlib
        png     PNG file
        null    Null video output