mutt - polskie czcionki - polska klawiatura pod consola

Dzięki wszystkim za pomoc :) Maile już sa wysyłane w odpowiednim charsecie, mam nadzieję. Ale nadal pozostał problem ogonków podczas czytania wiadomości. Tym razem wszędzie gdzie powinny byc polskie znaki diaktryczne pojawiają się znaki zapytania :(

Niemniej w edycji nowego listu wszystko jest w porządku (co chyba widać:). Musiałem jednak ustawić edytor na vim miast vi...

Więc po kolei moja wersja mutta to: pool/main/m/mutt/mutt_1.3.23-1_i386.deb

Z kolei polska klawiatura działa mi jedynie w programach do edycji tekstu, w samym bashu ani x nie działa :(

Co do locale, to:

bluszcz@bluszcz:~$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=pl_PL
bluszcz@bluszcz:~$

bluszcz@bluszcz:~$ cat /etc/environment
LANG=pl_PL
LC_ALL=pl_PL
bluszcz@bluszcz:~$

Czy coś jeszcze powinienem ustawić ? Z góry dzięki za pomoc. heh, czy jest może faq grupy? ;)

--
Rafał Zawadzki