Re: StarOffice/potato/wydruki

Marcin Landowski wrote:

Ale ja już drukowałem na tej drukarce z potato, tylko zapomniałem
jak to ustawiłem ponad rok temu. Pamietam, że też się z tym
okropnie pieprzyłem.

Odnośnie Twojego woody'ego i SO, masz wydruki przepuszczane przez
filtr z ogonkify?...

szczerze mowiac to nie
kiedys bardzo sie spieszylem zeby cos wydrukowac, przeczytalem, ze magicfilter zalatwi mi sprawe i tak zrobilem, zainstalowalem go, nadpisalem printcap nowym plikiem i dziala tak do dzis... choc musialem nieco oszukac i wstawic inny typ drukarki (hp dj500 zamiast 400 ;) )
pewnie bede musial wreszcie ustawic filtrowanie przez ogonkify...
albo cos innego dzialajacego zaimplementowac, jeszcze ktos mi zarzuci, ze linux jest jakis niedorobiony :))

pozdr.
--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!