Potato --> Woody = Problem

Witam

Mam problem...
Aktualizuję Potato 2.2rev2 na Woody'ego. Źródła pakietów mam podane w sources.list
serwer ICM'u. Wszystko jest ładnie, ale ...
Właśnie jest ale, bo libc6 się aktualizuje i później wogóle są jaja z locales
konkretnie w to miesza się PERL i nie chce mi ustawić LANG na polskie tylko, gdy
przychodzi do konfiguracji pakietów to wywala komunikat - "PERL: Locale set failed"
i nic nie da się zrobić... Takwięc jak ktoś miał tak problem i zrobił coś z tym
to proszę o pomoc.

Komuch