adp-get install --- problem

Witam
Właśnie zminiłem system na serverze z RH na debiana potato.
Po instalacji chciałem zainstalować SSH i po wpisaniu apt-get install ssh dostałem coś takiego:
Package ssh hes no avilable version but exist in database.
[...]
E: Package ssh has no instalation candidate.

Jako że dopiero od niedawna używam debiana nie bardzo wim co to oznacza :(
Może znajdzie się ktoś kto mi to wyjaśni?

Dodam że wcześniej zrobiłem dist-upgrade do r4 bo na płycie miałem 2.2r3

Z góry dziekuję za pomoc.

--
Z pozdrowieniami:
Bartosz Bajor