Re: Woody i niedzialajaca klawiatura

Rafał Zawadzki <bluszcz@viva.org.pl> writes:

> Witam. Problem byl poruszany na liscie, ale w tamtym przypadku o ile
> dobrze pamietam to X'y byly strona winna.
>
> U mnie woody czysto serwerowy, i nie dziala w nim klawiatiura.
>
> Za czasow potato przed dist-upgrade wszystko bylo ok.
>
> Zdalnie wszystko jest ok.
>
> Ktos ma jakies sugestie ?

Ciekawe... też kiedyś miałem podobną historię, ale na domowym PC.
ZTCP klawiatura przestawała reagować w trakcie bootu, gdzieś koło
uruchamiania interfejsów ide.  W DOSie|Windzie|setupie BIOSu zawsze
działała poprawnie.

Zła wiadomość jest taka, że nigdy nie doszedłem na czym to polega.
Podejrzewałem feler sprzętowy, ale po zmianie kernela na nowszy
przeszło.  Teraz (sid, kernel 2.2.x x=15 chyba) efekt nie pojawia się
nigdy.  Niestety nie pamiętam, przy której wersji (wersjach?) były te
atrakcje, ale chyba 2.2.x dla jakiegoś małego x?  Jeśli ktoś to
rozszyfruje to chętnie się dowiem.
--
Robert J. Budzyński
Computer Center, Dept. of Physics, Warsaw University, Poland