Re: woody a kompilacja kernela

On Sat, 15 Dec 2001, azmodan wrote:

> witam Wszystkich
Również witam
> od jakiegos czasu uzywam woodiego i do tej pory wszystko bylo ok ale
> pojawil sie kernel 2.4.16 i postanowilem sobie przekompilowac mojego
> CIACH!
Zgadza się! Czy zauważyłeś upgrade binutils parę dni temu? Trochę się to
gryzie z kodem jajka...
Ale 2.4.16-pre8 lub -rc1 kompilują się bez najmniejszego problemu (i
przynajmniej pre8 jest całkiem stablilny - o ile można to powiedzieć po
paru dniach używania nowego jajka...).
W nowym stabilnym kernelu 2.4.17 ten bug ma być poprawiony (wersja -pre8 też
jest już od niego wolna), przynajmniej tak mówią jego twórcy.

Pozdrawiam.
BTW. Dosyć niedawno zmieniłem u siebie jajko (z 2.2.20 na 2.4.x) i
zasatanawiam się, które deb-y najlepiej zbudować z src? Coś słyszałem
chyba o cdrecord... Wiesz może coś na ten temat?

--
Marcin Fusinski