Dlaczego serwer znika? Wiecej danych...

Dnia Fri, Dec 14, 2001 at 01:18:27AM +0100, Marcin Wieczorek napisał:

> U mnie przyczyną jest spadek zasilania. Serwer ani SDI się nie
> restartują ale łącze przestaje działać. Pomaga dopiero restart.
> Planuję zakup UPSa.

Trudno mi powiedziec czy to to samo.

Natomiast zauwazylem co nastepuje:
- w /var/log/ppp-log pluje mi sie caly czas, ze
	modprobe: Can't locate module ppp0
	i czasami
	modprobe: Can't locate module block-major-3

Moze by to nie bylo i dziwne ale PPP jest wkompilowane w jajco (Network
device support w 2.2.17) a co do modulow to zaladowane sa wszystkie
ip_masq... a oraz dummy i ppp_deflate.

Czy ktos ma jakies pomysly co sie dzieje (serwer juz wypiolem i mam go w
domu wiec wszystkie chwyty dozwolone).

Pozdrawiam,

B.O.