Re: reply-to [było: wykrywanie kompów za maskaradą]

On Thu, Dec 13, 2001 at 12:38:42AM +0100, Marcin Owsiany wrote:

> To nie jest ideologia. To jest jedynie słuszna metoda.

Jedyna sluszna metode to juz przerabialismy. Oby te czasy nie wrocily.

> Jeśli Twój MUA
> nie pozwala na łatwe odpowiadanie na listę, to może czas go zmienić?

Moj MUA z pewnoscia pozwala (mutt). Ale mi sie nie chce tego konfigurowac
bo nigdzie indziej nie jest mi to potrzebne. Skutek jest jedynie taki
ze na debian-user-polish pisuje sporadycznie.

--
Bartek Golenko              | Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your
bartek@caton.com.pl         | ~/.signature to help me spread!