maskarada 2

cze all
powroce na chwile do tematu maskarady (mam podobny problem jak kolega
wczesniej , provider meczy pale ze dziele lacze na kilka kompow)

z poprzednich wypowiedzi wynika, ze analizujac ruch ma sieci mozna
stwierdzic ze prawdopodobnie maskarada chodzi i dzieli lacze, ale
provider nie jest w stanie przedstawic mi informacji w stylu:
"szanowny panie, bla bla bla, wiemy (dysponujemy dowodami)
ze dzieli pan lacze na 10 kompow a to jest niezgodne z bla bla bla"
czyli wynika z tego ze moge kontynuowac moja "wywrotowa" dzialalnosc
:))

bede wdzieczny za jakis link z opisem dzialalnosci maskarady (chodzi
mi o to jak jest namierzana i jak sie bronic przed tym , albo lepiej
zabezpieczyc) how to rozne czytalem, ale nie wyczerpuja one tematu
pozdro
michal