Brzęczyk w monitorze poczty GNOME.

Witam.

Mam problem mały acz drażniący.
W panelu GNOME zainstalowałem sobie dawno temu (GNOME 1.0) monitor
poczty z zegarem. Wpisałem do niego zaklęcie

	echo -e "\a\a\a" > /dev/tty

aby po przyjściu poczty brzęczał. I brzęczał.
Po zainstalowaniu GNOME 1.2, potem 1.4 przestał brzęczeć a zaczął
wpisywać do ~/.xsession-errors

	/bin/bash: /dev/tty: No such device or address

Kiedy powyższe zaklęcie wpisuję w terminalu GNOME to brzęczy jak należy.

Co zrobić żeby znów brzęczał z monitora poczty?
--
Miroslaw Sankowski
Przemyslowy Instytut Telecomunikacji, Oddzial Gdanski

e-mail  : msankowski@pit.gda.pl
PGP key : http://www.pit.gda.pl/~msankowski/msankowski.asc