Re: /etc/apt/sources.list

On Fri, Dec 07, 2001 at 07:50:49PM +0100, Bogus?aw Olszewski wrote:
> Witam,
> Jak moze niektorzy zauwazyli prowadze boje z woody a to z powodow zmiany
> dysku i grafiki na gf2mx. Z powodu klopotow z lilo jestem na etapie
> zainstalowania potato i zrobienia ugreadu do woody (chodzi o x-y chodzace z
> gforcem).
> Szukalem jakiegos szybkiego serwera pakietow i experymenty skonczyly sie na
> wpisie w sources.list jak nizej:
> deb ftp://ftp.task.gda.pl/debian testing main contrib non-free
ja uzywam tez tasku ale ftp.de.debian.org tez ladnie idzie.
[niestety icm mam ostatnio na poziomie 200B/s wiec...]

> Czy jest to ok w kontekscie woody? Moglby ktos, zadowolony z szybkosci
> "swojego" serwera apt podac mi swoje wpisy w sources.list?
oto wpisy jakie posiadam na workstacji:
#wszystkie unstable zmien na testing aby miec pakiety do woody'iego.
#task
deb http://task.gda.pl/debian sid main contrib non-free
deb http://task.gda.pl/debian/non-US sid/non-US main contrib non-free
#odtwarzareczka dvd czy cos takiego ;)
deb http://linuxvideo.org/oms/data/debian/ ./
#rox filer
deb http://www.janw.easynet.be/rox/ developer/
#ekg i gnugadu ;>
deb ftp://linux.bydg.org/pub/linux/people/phantom/debian unstable main

co do tasku to kiedys (kilka miesiecy temu) z mirrorem sida byly
jakies jaja albo cos bo np. pakietu libc nie znajdywal ;) ale
akutalnie jest ok :)

Pozdrawiam Adam.
--
[  Adam Kruszewski (Fantomik) phantom@anxiety.eu.org | BLUG member 0x03  ]
[ Kazdy rzad, ktory jest dosc silny, by dac ci wszystko czego pragniesz, ]