Kompilacja X-ów

Ehlo

  Chciałbym sobie przekompilować Xfree 4.1.0 z optymalizacją na celerona 500
  (aka P II). Mam gcc 2.95.4. Nie wiem tylko, jakie najlepiej dać flagi
  optymalizacyjne dla kompilatora i gdzie je wpisać (w debian/rules?). Wiem,
  że idę na łatwiznę pytając o to, ale przewiduję, że kompilacja całych XFree
  będzie trwała co najmniej dwie godziny. Potem jeszcze instalacja, testy i
  znowu rekompilacja. Na to mnie nie stać.

  Czy ktoś może mi podpowiedzieć swoje flagi dla gcc, jeżeli ma Pentium II
  lub Celerona? A może warto przepisać te z ustawień dla jądra Linuksa?

--
Jacek Kosowski
 Jacek                          mailto:durdin@skrzynka.pl