CD-ROM

Ciekaw jestem, czy ktoś jest w stanie mi pomóc rozwiązać taki problem.
Po przekompilowaniu jądra 2.4.14 nie działa mi cd-rom.  Po wydaniu
komendy mount napęd wciąga płytę, rozpędza ją, a potem świeci się
lampka.  Po kilku sekundach pojawia się komunikat:

hdb: timeout waiting for DMA
ide_dmaproc: chipset supported ide_dma_timeout func only: 14

Czy ktoś już się z czymś takim spotkał, albo o czymś takim słyszał?

Zaznaczam, że przy rekompilacji poprzednich jąder (2.2.14 - 19) nie
miałem nigdy takich kłopotów, a nowe jądro konfigurowałem (poza
kilkoma szczegółami) z niemalże identycznymi parametrami.

Jeśli to może być istotne, to mój cd-rom: LG 40x (nadal działa
poprawnie na starym jądrze 2.2.19).

----

Heraklit z Efezu, Tales z Miletu, Sedes z Bakelitu.

rzyjontko <rzyj@student.ii.uni.wroc.pl>
http://www.13lo.infocentrum.com/13P