Re: brak klawiatury po starcie iksow, wiadomo, w efekcie tylko resecik

Adam Kruszewski (Fantomik) wrote:

> Co do mychy - sporboj znienic na 3 klawiszowa albo protokol.
> jesli masz gpm'a to daj jako device /dev/gmpdata i protokow microsoft
> i oczywiscie daj 3 klawisze ;) [emulacja i tak dziala jesli masz 2
> klawiszowa]

no pokombinowalem i nie bardzo to pomaga,
ustawilem na /dev/gpmdata, protokol microsoft z emulacja i nic
wylaczylem gpm i nic, przelaczylem na /dev/psau... i nic

> Co do klawiaturki, no coz nigdy sie nie spotkalem procz owych problemow
> z *dm'emami ale u nich to problem w tym ze `na sile` chca odpalic na
> 7-mej wirutalnej konsoli (wystrczy usunac ze skryptu odpalajacego owego
> *dm'a cos w rodzaju `vt7`).

chcialem byc sprytny i przed startem xservera dalem komende, zeby za 5
minut przelaczyl sie do trybu jednouzytkownikowego, ale to sie jednak
nie stalo, wynikalo by z tego, ze caly system zdechl, nie tylko iksy czy
klawiatura
faktem jest, ze np. odpala sie blackbox, klawiatura jest i mysz zaraz po
starcie, dostaje sie do menu probuje cos odpalic i system lezy...

> Polecam tez zobaczenie /var/log/XFree.0.log.

na moje oko to nic podejrzanego tam nie ma
tzn, zadnego error ani takichtam

jakie jeszcze logi moga cos przede mna ukrywac?

o'rany to moje pierwsze tak powazne klopoty z linuksem
brak mi doswiadczenia, zaczynam panikowac i mam brzydkie mysli... ;)

pozdr.