Gnome- Iksy- Window Maker

Po pierwszym logowaniu i po skonfigurowaniu X-ów (XF86Setup)zrestartowałem
kompa i po ponownym uruchomieniu przywitał mnie w trybie graficznym
odpalając jeszcze przed zalogowaniem X Window Makera (nic mnie nie pytało
wcześniej czy chcę by sie to cudo samo odpalało) - tylko, że nie mogłem już
odpalić gnome_session co mi się udawało wcześniej pod gołymi X-ksami.
Eksport Display na inny ekran nic nie dawało -wywalało,że nie ma polączenie
z ekranem :0.1 .Co mam zrobić by odpalić gnoma oraz co zrobić by mój komp
znów startował w trybie graficznym

Jaco