brak klawiatury po starcie iksow, wiadomo, w efekcie tylko resecik

czolem ludkowie!

zrobilem upgrade swojego woodiego, kolejny wiec nie przeczuwalem, ze cos moze pojsc nie tak, a tu uruchomil sie konfigurator iksow, wszystko ladnie pozaznaczalem i w efekcie zaraz po starcie iksow nie dziala klawiarura, a mysz chodzi jak jej sie zachce... nawet nie moge zabic iksow, ani przelaczyc sie na konsole... przeciez to nie przystoi tak resetowac linuksa. poradzcie co ustawic zeby to ruszylo, bo nie moge kozystac z aplikacji koniecznych do mojej pracy...
co sprecyzowac na grupie zeby dac lepszy oglad sytuacji

glupi jestem i nie mam aktualnej kopii zapasowej :(
pozdr.
--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!