Re: problem z gcc

On Fri, Nov 30, 2001 at 03:03:52PM +0100, Zalewski Grzegorz wrote:
> Mam takowy problem.
>
> Ilektoc prubuje zainstalowac cos z binarek to podczas ./configure
> wyskakuje mi taki blad:
>

> checking for gcc... gcc
> checking whether the C compiler (gcc  ) works... no
> configure: error: installation or configuration problem: C compiler cannot
> create executables.
>
> mam zainstalowane wszystko co mi w[padlo do glowy zwiazane z C i gcc,ale
> to nie pomaga. Gdzie moze tkwic problem ???

Witam!
A gcc w ogóle Ci działa? Spróbuj nim skompilować 'hello world': jeśli
się nie uda to najprawdopodobniej dostaniesz parę komunikatów pt.
dlaczego.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
PS: Jeśli nie umiesz pisać w C to zamieszczam przykładowy programik:

int main(int argc, char * argv[]) {
	return 0;
}
--
Tolerancji można uczyć się od palaczy. Nigdy jeszcze żaden
palący nie miał pretensji do niepalącego, że nie pali.