glibc2_2

Witam

Sciagnalem glibc2_2 (z woody) i przestała mi działać lokalizacja (programy
piszą po polsku, ale bez polskich znaczkow i nie mogę ich wstukac). Jestem
informowany o tym, że moje locale nie jest obslugiwane prze C lib (mam jest
ustawione na pl_PL). Po dogłebszej analizie doszedlem do wniosku, ze winka to
z innego ulozenia katalogow (zamiast /usr/share/locale odwoluje sie fo
/usr/lib/locale). Link nic nie dal. Odwoluje sie on tez do dwoch zupelnie nie
znanych mi katalogow w /usr/share/i18n. Czy da sie to jakos obejsc, aby mogl
bezproblemowo uzywac glibc2_2 na moim potato2.2_r3?

By
--
<tsb>
<tsb>*Marcin "marcik" Kwiatkowski* *#marcik66@poczta.onet.pl#*