potato->woody

Witam!

Postanowilem sobie, ze Mr. Potato zostanie zastapiony Woodka. Jednak mam w
domciu tylko modem, wiec odpada upgrade przez niego. Mam jednak dostep do
roznych maszyn z troche lepsza przepustowoscia. Wsrod nich jest rowniez
jakis serwerek z kartoflem. Jak wiec mam zrobic ten nieszczesny upgrade?
Jak zassac wszystkie potrzebne pakiety z woodki i potem aptem sobie to w
domciu updateowac? Liste zainstalowanch pakietow moze mi dpkg wygenerowac,
tylko co dalej i czy ta lista bedzie odpowiednia? Oczywiste jest, ze
wszystkie zaleznosci miedzy pakietami musza byc przy sciaganiu uwzglednione.
Nie tak, ze mam program ABC w wersji X i sciagam sobie tylko wersje Y, mimo
ze wersja Y ma jakas nowa zaleznosc i wymaga nowszego pakietu DEF. Ten
dodatkowy pakiet tez musi byc sciagniety! Dodam, ze nie jestem rootem na
tamtym serwerze, z ktorego bede dzialal. Gdyby to cos zmienilo, to mozna
zalozyc ze mam prawa roota. Mam nadzieje, ze ktos juz rozwiazal taki
problem i mi troszeczke pomoze:)

Pozdrawiam!

--
noxis/mawi^appendix <noxis@supersonic.plukwa.net>