Re: reset

On Sat, Sep 15, 2001 at 01:16:49PM +0200, VoYVik wrote:

>Mam problemik, na który odpowiedź znają z pewnością wszyscy tu piszący. Jak zresetować w debianie z drugiej konsoli pierwszą konsolę i odwrotnie, gdy jakiś proces zacznie "pożerać" zbyt dużo pamięci? Jeśli się źle wyraziłem, to proszę się nie śmiać, gdyż debiana zainstalowałem dzisiaj, a pod np. mandrake wystarczy klawiaturowy skrót Alt + SysRq + E.

Na wstępie: nie pisać maili w HTMLu - zwłaszcza takich zawierających
jakieś cuda w VBscript'cie.

SysRq działa - trzeba mieć tylko w kernel wkompilowaną ich obsługę.
Nie wiem czy faktycznie w prekompilowanych dostarczanych z Debianem tego
nie ma, gdyż od dawna ich nie używam.

ATSD, czy zazwyczaj nie wystarczy `kill -9 PID_upartego_procesu`?

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]
  http://www.rallytemp.w.pl/