Re: [OT] pogoda

On Fri, 27 Apr 2001, Jakub Ambrozewicz wrote:

> Jakby to ujac, jesli na liscie nic nie ma, znaczy ze listy nie ma.
> A skoro zostala powolana to chyba dobrze ze cos sie kreci?
> Nawet jesli ma to sluzyc tylko wymianie pogladów miedzy
> polskimi uzytkownikami debiana i zaciesnianiu wiezi :-)

A niech bedzie ;) Po prostu cierpie na chwilowy brak czasu i troszke mnie
przerazila wizja hihota przez maila ;)

BTW - czy to ze serwer list debiana nie ustawia naglowka Reply To:
to jest bug czy feature ? ;) Bo troszke to mi przeszkadza ...

--
Bartek Golenko              | Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your
bartek@caton.com.pl         | ~/.signature to help me spread!