Re: Gnome- Iksy- Window Maker

Hello Jacek,

JJ> Po pierwszym logowaniu i po skonfigurowaniu X-ów (XF86Setup)zrestartowałem
JJ> kompa i po ponownym uruchomieniu przywitał mnie w trybie graficznym
JJ> odpalając jeszcze przed zalogowaniem X Window Makera (nic mnie nie pytało
JJ> wcześniej czy chcę by sie to cudo samo odpalało) - tylko, że nie mogłem już
JJ> odpalić gnome_session co mi się udawało wcześniej pod gołymi X-ksami.
JJ> Eksport Display na inny ekran nic nie dawało -wywalało,że nie ma polączenie
JJ> z ekranem :0.1 .Co mam zrobić by odpalić gnoma oraz co zrobić by mój komp
JJ> znów startował w trybie graficznym

> [...]

nie wiem czy do konca o to ci chodzi ale:

slay:/# update-alternatives --config x-window-manager
'
There are 2 programs which provide `x-window-manager'.

  Selection    Command
*+    1        /usr/bin/blackbox
      2        /usr/bin/wmaker

Enter to keep the default[*], or type selection number:

u mnie jest tylko blackbox i wmaker, ale jesli masz gnoma to bedziesz
mial tu i jego do wyboru;
po starcie x-ow bedzie juz gnomik :)
pozdro
michal