Re: kernel_ική ερώτηση

Konstantinos Margaritis wrote [edited]:
> Στις 17-10-2017, ημέρα Τρι, και ώρα 12:15 +0300, ο/η IOANNIS PILIOUNIS
> - ATLASCOM έγραψε:
[...]
> Θα σου πρότεινα το βιβλίο Linux Kernel Development (Love), Addison-
> Wesley. Δεν ξέρω αν έχει βγει καινούρια έκδοση από την 3η που έχω,
> πάντως θα σου λύσει αρκετές απορίες για το πως λειτουργεί ο πυρήνας.

δυστυχώς τα καλά βιβλία για κατανόηση του Linux kernel
(Linux Kernel Development και Understanding the Linux Kernel)
δεν έχουν βγάλει πρόσφατες εκδόσεις και μιλάνε για kernel 2.6.

νομίζω ότι κανένα δεν έχει περιεχόμενο για multi-processor
(multi-core) περιβάλλον.

το lwn.net είχε δημοσιεύσει κάτι ειδικά άρθρα για το θέμα.

--
-- zvr --