Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On Sunday 11 March 2012 18:09:20 Pantelis Koukousoulas wrote:
> Σίγουρα αν ο Κώστας αποφασίσει να καταργήσει τη τη λίστα αυτή δε θα σκάσω

Ώπα! Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει! Δεν είμαι moderator στη λίστα ούτε καν
δημιουργός της -στην αρχή δεν ήμουν καν εγγεγραμμένος καθώς δεν έβρισκα σκοπό
στη λίστα, γράφτηκα μόλις είδα ότι είχε κάποιες ενδιαφέρουσες συζητήσεις,
δυστυχώς μόνο για την αρχή. Εν πάσει περιπτώσει, δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος για
να την κλείσει, και αν αποφασιζόταν να γίνει αυτό θα γινόταν είτε μέσω
ψηφοφορίας είτε αν ο founder της λίστας έστελνε τέτοιο μήνυμα. Για μένα δεν
τίθεται θέμα, το πολύ πολύ να κάνω unsubscribe αν συνεχίσουν τέτοια άσχετα
posts.

Κώστας