Re: linux και τιμολόγια

perljpes@gmail.com writes:

> [...]
>
> Από ότι έχω καταλάβει για τύπου Α εγκατάσταση την απαραίτητη έγκριση από
> το υπουργείο την διαθέτει το software του φορολογικού μηχανισμού, έτσι
> θεωρητικά μπορείς να τυπώνεις τιμολογια και από open office.(παρακαλώ
> διορθώστε με αν κάνω λάθος)
>
> Στην προσπάθειά μου χρησιμοποιησα το http://www.openeafdss.gr/ με έναν
> φορολογικό μηχανισμό της miKreleK, το όποιο όμως αν και κατα την
> εγκατασταση όλα ηταν ok, δεν καταφερα να το κάνω να παίξει, ούτε σαν Α,
> ούτε σαν Β σε Debian distro. Ο μηχανισμός υποστηρίζει και τους 2
Μάλλον κάνεις κάτι λάθος. Δεν φταίει το Debian ούτε και το soft της
mikrelek στο να μην σου δουλεύει.

> έχει κάνει κανείς το παραπάνω πακέτο να δουλέψει?
Προσωπικά δεν το δοκίμασα ποτέ αλλά με τα λεγόμενα του Νίκου Χασιώτη και
το πρωτόκολλο που πρέπει να τηρείτε είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει
κάποιος λόγος να μην δουλεύει.
Το openeafdss είναι μια υλοποίηση open source στην επικοινωνία του
φορολογικού το οποίο δεν αποδέχεστε το Ελληνικό σύστημα λόγο ανοιχτού
κώδικα απλά, και είσαι αναγκασμένος να χρησιμοποιείς το κλειστού κώδικα
του κατασκευαστή.

> υπάρχει άλλη λύση?
Η μοναδική λύση που υπάρχει είναι να χρησιμοποιήσεις το software του
κατασκευαστή το οποίο σε περιορίζει για τους γνωστούς λόγους.
Υπάρχει και ακόμη η λύση του wine με το οποίο δεν θα υπήρχε και εδώ
κάποιο λόγος να μην δουλέψει αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι μια ενδιάμεση
κατάσταση που για οποιοδήποτε πρόβλημα αν έχεις δεν θα μπορείς να βρεις
την άκρη.

> ποιον φορολογικό μηχανισμό θα προτείνατε?
Υπάρχουν αρκετές υποστηρίζουν τον μηχανισμό τους με το Linux και μπορεί
να επιλέξει κάποιος ότι νομίζει καλύτερο.
Γενικά όλο αυτό το δέσιμο (φορολογικός-εμπορική εφαρμογή) δεν είναι ένα
θέμα που μπορεί να το "πιάσει" ένας χρήστης απλός και θα πρέπει να
απευθυνθεί κάποιος υποχρεωτικά σε μιά επιχείρηση που θα του παρέχει όλη
την υποστήριξη που χρειάζεται.
Ο μηχανισμός που θα επιλέξει κάποιος εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους
και η ποιο βασική είναι με τι εμπορική εφαρμογή θα το χρησιμοποιήσει.
Να είσαι σίγουρος ότι ούτε απλά δεν μπορείς να το εγκαταστήσεις γιατί
έτσι προβλέπετε από τις διατάξεις και θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο
εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

--
                            .-.