Re: Fosscomm 2011: Παράταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Konstantinos Margaritis <markos@codex.gr> writes:

> [...]
> επαγγελματικά σχεδιασμένο, αν κάποιος δεν προλάβει να στείλει abstracts ή
> αίτηση για συμμετοχή/διοργάνωση/κλπ δεν πρόλαβε και απλά λαμβάνει ένα φιλικό
> mail "λυπάμαι, ξαναδοκιμάστε ξανά του χρόνου". Μη μπερδεύουμε την οργάνωση με
> την απολυταρχία. Τα παιδιά της επιτροπής δεν υποχρεώνουν κανέναν, στην
> κυριολεξία, χάρη μας κάνουν -έχω διοργανώσει/συμμετέχει στη διοργάνωση 2
> συνέδριων/workshops ο ίδιος και ξέρω τι μανίκι είναι, ειδικά στην Ελλάδα. Και
> με τέτοιες αντιδράσεις είναι πολύ λεπτή η διαχωριστική γραμμή από το να πεί

Νομίζω πως η αρχική κριτική του κ. Τσιομπίκα πήγαινε στην αρχική
ανακοίνωση, η οποία δίνει το ύφος "εμείς θα διαλέξουμε ποιος θα το
κάνει". Κάνω quote το original mail του κ. Μπαχαράκη:

,----
> [...]
| Date: Mon, 18 Oct 2010 00:14:15 +0300
|
| Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι οι υποβολές
| υποψηφιοτήτων για την οργάνωση του επόμενου συνεδρίου κοινοτήτων Ανοιχτού
| και Ελεύθερου Λογισμικό (Fosscomm), παίρνουν παράταση μέχρι την Κυριακή 7
| Νοεμβρίου 2010.
| Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας,
| πρόταση η οποία θα περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα
| διεξαχθεί το συνέδριο καθώς και όλες τις λεπτομέρειες όσον αφορά τα στάδια
| της προετοιμασίας που έχουν ήδη γίνει στο mail omada AT fosscomm DOT gr.
`----

Και για να πάμε την συζήτηση λίγο παραπέρα, έχουμε ιδέα πως
διοργανώνονται events όπως η FOSDEM? Σε ποιόν "ανήκει" η διοργάνωση του
και από ποιούς;