Re: Fosscomm 2011: Παράταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

On Monday 18 October 2010 13:08:06 John Tsiombikas wrote:

> Emena tora sygxoreste tin agnoia mou, alloste eleipa kai ena alfa
> diastima apo tin ellada kai isos exo xasei episodeia. Alla mou
> dimiourgeite aporeia diabazontas ayta ta emails aytis tis organotikis
> epitropis pou DEN diorganonei to fosscom.

Διοργανώνει την οργάνωση -όχι δεν το λέω λάθος- του fosscomm. Όπως το debconf
έχει ένα global team και ένα local team. Χωρίς να υποτιμώ το local team, μόνο
του θα ήταν αδύνατο να οργανώσει ένα event όπως το Debconf. Κάτι αντίστοιχο σε
μικρότερη κλίμακα γίνεται πιστεύω και εδώ.

> Poioi eiste akrivos, kai poios sas evale na thetete prothesmies,
> proypotheseis gia aytous pou tha to diorganosoun? Diladi i douleia sas
> se olo ayto poia einai an oxi i diorganosi ayti katheayti kai gia poion
> akrivos logo aytos pou tha asxolithei na balei kopo kai xrono na
> diorganosei to fosscomm, na to kanei ypo tis entoles kai ton elegxo
> sas?

Όπως πολλά πράγματα στον foss κόσμο, ισχύει το do-ocracy. Αυτοί που κάνουν,
αποφασίζουν. Εν πάσει περιπτώσει, στην ομάδα αυτή είναι τα άτομα που είχαν
συμμετέχει στην (συν)διοργάνωση των προηγούμενων fosscomm. Επειδή έχουν μια
σχετική εμπειρία, και εφόσον τα παιδιά αυτά έχουν ακόμα όρεξη -μέχρι να τα
παρατήσουν για οποιονδήποτε λόγο- προσωπικά είμαι ευχαριστημένος που μπορούν
και έχουν χρόνο και όρεξη να βοηθήσουν σε κάτι τέτοιο. Μπόρεσα να
παρακολουθήσω μόνο 2 fosscomm events ως τώρα, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που
πήγα. IMHO, ήταν πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα events του ellak, και αυτό
γιατί ήταν οργανωμένα από την ίδια την "κοινότητα" του foss στην Ελλάδα.

> Kati xano profanos. Parakalo diafotiste me.

Ελπίζω να σε διαφώτισα :)

Κώστας

PS. Σε χάσαμε, όλα καλά; :)