Re: Αναφορά σφαλμάτων.

On Wednesday 21 of July 2010, Serafeim Zanikolas wrote:
> Το συγκεκριμένο bug ήταν καθαρά upstream. Ξέρεις αρκετά για να το
> συμπεράνεις, ξέρεις ότι η ομάδα του kde είναι understuffed -- γιατί δεν
> πήγες κατευθείαν στο upstream bts; Κ άντε δεν το έκανες, αλλά μην ζητάς κ
> τα ρέστα :)

Εν ολίγοις: *Τώρα* ξέρω. *Τότε* δεν ήξερα. Για αυτό και (εχμ) χώθηκα στο
συγκεκριμένο thread: Γιατί αυτοί που ρωτάνε δεν ξέρουν (αλλιώς δεν θα
ρωτούσαν).

> Ισχύει αυτό αλλά τα πράγματα βελτιώνονται σταδιακά με τις ομάδες.
>
> Αλλά παραμένει ότι υπάρχει πολύ δουλειά κ αναλογικά λίγοι εθελοντές. Ειδικά
> για team-maintained packages, αν σ'ενδιαφέρει πραγματικά, γίνε μέλος της
> ομάδας ώστε να βοηθήσεις έμπρακτα.

> Ναι, όταν το bug είναι upstream-specific. Επαναλαμβάνομαι νομίζω :)

Αυτό απαιτεί MSc σε μαύρη μαγεία, PhD σε crystal-ball abilities και post-doc
σε random number prediction ;-)

Το αν κάτι είναι (ή όχι) Debian specific είναι 100% αδύνατο να το ξέρεις εκτός
και αν δοκιμάσεις και σε άλλο distribution. Όπως γνωρίζεις, το "Debian
specific" μπορεί να οφείλεται σε patches του συγκεκριμένου πακέτου, σε patches
άλλων βιβλιοθηκών και προγραμμάτων ή σε συγκεκριμένο configuration.

Εν κατακλείδι, πιστεύω πως καταλαβαίνεις ότι το να πεις "αν κάτι αφορά το
upstream το κάνεις report εκεί" δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή. Είναι πιο
ουσιαστικό το να πεις απλά "αν κάτι αφορά το Debian κάντο report εδώ".

> Όχι παράπονα εδώ για άλλες διανομές :P

Βασικά ήταν για το σκεπτικό του bug-reporting στα distributions και αντί του
upstream. Επίσης, το ότι το Ubuntu ζει εν μέρη στον κόσμο του δεν είναι
παράπονο αλλά αλήθεια * :P