Re: Αναφορά σφαλμάτων.

στις 06/07/2010 07:29 μμ, O/H George Kiagiadakis έγραψε:

> Το θέμα είναι περίπλοκο και έχει συζητηθεί αρκετες φορές αλλά
> παρολαυτά οι απόψεις διίστανται. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα   έπρεπε οι
> χρήστες να κάνουν αναφορά στο Debian BTS μόνο, και να είναι ευθύνη του
> maintainer να προωθεί όλα τα bugs upstream. Στην πραγματικότητα αυτό
> δεν είναι εφικτό πάντα. Για μικρά και όχι τοσο δημοφιλή πακέτα είναι
> εφικτό, αλλά για σουίτες όπως το KDE SC είναι αδύνατον. Δυστυχώς δεν
> υπάρχουν εθελοντές που να διαθέτουν το χρόνο τους στο να μεταφέρουν τα
> bugs αυτά upstream, πράγμα κατανοητό, καθώς είναι μια αρκετά χρονοβόρα
> [...]

Τυπικά όμως για εφαρμογές σουίτες υπάρχουν ομάδες διαχειριστών,
υποθέτω για τον λόγο ακριβώς του επιμερισμού του φόρτου.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .
begin:vcard
fn;quoted-printable:=CE=91=CE=BB=CE=AD=CE=BE=CE=B1=CE=BD=CE=B4=CF=81=CE=BF=CF=82 =CE=A0=CF=81=
	=CE=B5=CE=BA=CE=B1=CF=84=CE=AD=CF=82
n;quoted-printable;quoted-printable:=CE=A0=CF=81=CE=B5=CE=BA=CE=B1=CF=84=CE=AD=CF=82;=CE=91=CE=BB=CE=AD=CE=BE=CE=B1=CE=BD=CE=B4=CF=81=CE=BF=CF=82
email;internet:aprekates@gmail.com
version:2.1
end:vcard