kernel, modules and Debian

[μου φαίνεται ότι μια φορά το εξάμηνο ασχολούμαι με τα ίδια...]

είπα να ξαναδώ το laptop μου για να δω
πως μπορεί να γίνει πιο λειτουργικό...
στην ουσία, θέλω να έχω γραφικά και ασύρματο δίκτυο --
στην παρούσα κατάσταση έχω είτε το ένα είτε το άλλο :-)

facts:
1. laptop Dell Precision M4400

2. lenny, με security, volatile και backports
$ fgrep 'deb ' /etc/apt/sources.list
deb http://debian.otenet.gr/debian/ lenny main non-free contrib
deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free
deb http://volatile.debian.org/debian-volatile lenny/volatile main contrib non-free
deb http://www.backports.org/debian lenny-backports main contrib non-free

για να παίξουν τα γραφικά (όπως θέλω), θέλει nvidia-glx
που εξαρτάται από το nvidia-kernel-2.6.26-2-686
και άρα τον kernel 2.6.26.

για να παίξει το wireless (να το δει), θέλει... κάτι,
ή πιο πρόσφατο kernel: με τον 2.6.32 από backports
είναι μια χαρά.

ερώτηξις: πως τα συνδυάζω;

θεωρητικά θά'πρεπε να μπορούσα να βάλω το nvidia
στον πρόσφατο kernel -- αλλά έλα που στη διαδικασία
"compile your own kernel module" καταλήγει να χρειάζεται
κάποιο πακέτο αντίστοιχο του kernel (kbuild? -- sorry,
δε θυμάμαι ακριβώς) και το οποίο δεν υπάρχει στο backports.

καμμιά πρόταση για εύκολη λύση;
(και κατά προτίμηση debian-like: το να στήσω από kernel.org
και όλα τα σχετικά sources δε με πολυ-βολεύει).

ευχαριστίες εκ των προτέρων,
--
-- zvr --