Re: New Debian Developer: serzan@hellug.gr

Μου διέφυγε τελείως αυτό το thread :)

On Mon, May 03, 2010 at 10:59:45PM +0300, Faidon Liambotis wrote:
> Συγχαρήτηρια λοιπόν και δημοσίως στον Σεραφείμ για την (φοβερή) δουλειά
> που έχει ρίξει μέχρι τώρα και για τον γολγοθά που με επιτυχία πέρασε :)

Ευχαριστώ για τη θετική ανταπόκριση όλων, κ για μια ακόμη φορά τον Φαίδωνα για
την υπομονή του εδώ κ 2 χρόνια!

> Άντε και σε περισσότερους, λοιπόν· νομίζω μιλώ και εκ μέρους του
> λέγοντας ότι ό,τι χρειαστείτε σε sponsoring, mentoring, διευκρινήσεις
> και βοήθεια, εδώ είμαστε να κάνουμε ότι μπορούμε!

Βεβαίως. Όσοι δεν ήταν στην παρουσίαση μου, δείτε τα slides που ανέφερε ο Δημ.
Λεβεντέας σε αυτό το thread. Να επαναλάβω κ εδώ ότι για κάποιον/κάποια που
γνωρίζει ήδη λίγο scripting, είναι απλά θέμα χρόνου κ αποφασιστικότητας.

--
debtags-organised WNPP bugs: http://members.hellug.gr/serzan/wnpp