Re: δίσκος PATA WD και stock kernel 2.6.32-3

2010/5/2 Γιώργος Πάλλας <gpall@ccf.auth.gr>:

> ευχαριστώ Απόλλωνα για την ιδέα - θα προσθέσω στα sources λίγο sid και θα
> τον εγκαταστήσω. Έχω όμως μια απορία: γιατί ασχολήθηκαν με αλλαγές στους
> drivers των pata controllers δεδομένου του ότι οι pata δίσκοι σύντομα θα
> έχουν εξαφανιστεί;

Οι παλιοί drivers αφορούν μόνο PATA συσκευές και είναι unmaintained
πλέον. Οι καινούριοι αφορούν και PATA αλλά και SATA συσκευές με κάποιο
τμήμα του κώδικα κοινό και συντηρούνται κανονικά, οπότε πιστεύω
αντιλαμβάνεσαι το λόγο της αλλαγής. Οι drivers αυτοί βεβαίως δεν είναι
καινούριοι, απλά το debian τώρα αποφάσισε να κάνει την μετάβαση σε
αυτούς.