Re: ATI και compiz

2010/9/1 Klearchos-Angelos Gkountras <gatofido@gmail.com>:
> το προβλημα ειναι το configuration

Δεν γνωρίζω για το compiz, πάντως ο kwin που έχω εδώ δουλεύει
out-of-the-box με την radeon hd 3200 που έχω. Βάλε έναν οποιοδήποτε
kernel >= 2.6.32-5 και το πακέτο xserver-xorg-video-radeon και βάλε το
radeon module στο /etc/modules ('echo radeon >> /etc/modules'). Σβήσε
το /etc/X11/xorg.conf αν υπάρχει, ή αν το χρειάζεσαι για κάποιο λόγο,
σβήσε οποιαδήποτε αναφορά σε graphics driver και επίσης σβήσε (εάν
έχεις) τον fglrx driver. Το τελευταίο πιθανόν να χρειαστεί
επανεγκατάσταση του xserver-xorg-core και των libgl1-mesa-* packages.
Εάν όλα έχουν ρυθμιστεί σωστά, το glxinfo utility (από το πακέτο
mesa-utils) στον X θα πρέπει να σου δίνει μεταξύ άλλων:

direct rendering: Yes
OpenGL vendor string: Advanced Micro Devices, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI R600 (RS780 9610) 20090101  TCL DRI2

(στην τελευταία γραμμή πιθανόν να λέει κάτι διαφορετικό στα νούμερα,
αλλά το σημαντικό είναι να λέει DRI)

Εάν όλα αυτά έχουν γίνει σωστά, τότε το compiz λογικά θα πρέπει να δουλεύει.