Re: Nvidia vs ΑΤΙ chipsets στο Debian

O/H Jason Filippou έγραψε:
Καλησπέρα,

Η κάρτα γραφικών μου τα 'φτυσε, και επεξεργάζομαι την αγορά μιας καινούριας low - end κάρτας. Επειδή όμως στο μηχάνημα το οποίο θα τη φοράει θέλω να τρέξω και debian, βρίσκομαι εν μέσω ερεύνης για το τί chipset θα πρέπει να πάρω, Nvidia ή ATI. Από την εμπειρία σας, στο Debian, ποιό chipset είναι πιο πιθανό να μη μου εμφανίζει προβλήματα; Θέλω να τρέχω κατ' ελάχιστον X χωρίς προβλήματα, και από κει και πέρα για KDE effects έχει ο Θεός, τόσον καιρό χωρίς αυτά ζούμε, δε θα πεθάνουμε κιόλας.

Ευχαριστώ,

Ιάσων

Έχω εγκαταστήσει μια ati x1650 <http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_AMD_graphics_processing_units#Radeon_R500_.28X1xxx.29_series> με κλειστό οδηγό fglrx <http://en.wikipedia.org/wiki/Fglrx> χωρίς πρόβλημα σε lenny καθώς και μια ati hd3650 <http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_AMD_graphics_processing_units#Radeon_R500_.28X1xxx.29_series> σε ubuntu jaunty (οπότε θα πόνταρα ότι θα δουλεύει
με κλειστό οδηγό και στο Debian)
Η intel αν και foss friendlier είναι μειωμένων δυνατοτήτων σε 3d accelerated εφαρμογές
που υποθέτω χρειάζεσαι αφού κάνεις λόγο για κάρτα γραφικών.

Επίσης σου συνιστώ υπομονή αν πειραματιστείς με foss οδηγού ς γιατί θέλει περισσότερο ψάξιμο ιδιαίτερα για νεότερες κάρτες καθώς αν έχεις αν έχεις testing και unstable γιατί η κατάσταση στον χώρο παραείναι volatile..

H ati από'σο ξέρω έχει αρχίσει να ανοίγει τις προδιαγραφές των ολοκληρωμένων της και μετά την intel είναι νομίζω η ποιό foss friendly (mixed source ή open core like που γίνεται μόδα στις επιχειρήσεις
λογισμικού)

Καλή τύχη και περιμένουμε τα νέα σου από την προσπάθειά σου!! Αν παίξεις άνετα Sauerbraten θα είσαι
σε καλό δρόμο :-)

 Σχετικά
http://keithp.com/blogs/Sharpening_the_Intel_Driver_Focus/  και
http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_hardware_and_FOSS