Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

Akis Foulidis wrote:

> Δεν νομίζω ότι θα γίνει mainstream το GNU/Linux γενικότερα και δεν ξέρω
> αν κατά βάθος το θέλουνε πολλοί από εμάς ή τους απασχολει εν πάσει
> περιπτώσει.
Φαντάζομαι μιλάτε μόνο για *desktop*, ε;
Γιατί στους servers δεν νομίζω πως μπορούμε να διαφωνήσουμε στο ότι έχει
ήδη γίνει mainstream, εδώ και χρόνια.

Ακόμα και γι' αυτό λοιπόν, δεν συμφωνώ.
Πώς ορίζουμε το «mainstream»;

Πόλεις, όπως του Μονάχου, και κράτη, όπως της Εξτρεμαδούρας Ισπανίας και
της Βραζιλίας εγκαθιστούν σωρηδόν αποκλειστικά χιλιάδες υπολογιστές με
GNU/Linux (στις περιπτώσεις που αναφέρω, με Debian).

Ταυτόχρονα, ελληνικά μαγαζιά πουλάνε υπολογιστές με διανομές είτε είναι
υποχρεωμένοι (όπως στον μαθητικό) είτε όχι (είχα δει διαφήμιση στο
e-shop.gr παλιότερα, αν δεν απατώμαι)

Εντάξει, δεν είναι mainstream as in «έχω το 90% της αγοράς» αλλά είναι
σε επίπεδα OSX, θα έλεγα.

Τέλος, μην ξεχνάμε και άλλες αγορές όπως η ανερχόμενη των smartphones.
Εκεί 3 από τις 5 πλατφόρμες (Windows Mobile, iPhone, Android, Palm
WebOS, Nokia Maemo) είναι με Linux και 2 από αυτές με πλήρες stack
παρόμοιου ενός Desktop.

Αν αυτό δεν είναι «mainstream», τι είναι;

Φ.