Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

V13 wrote:
> Den katalabaino pos akribos to parapano itan ekriktiko. Any hint?
Ότι ο άνθρωπος στον οποίο απαντούσες, μόλις σου απάντησε ότι βρήκε το
ύφος σου επιθετικό (and that makes two of us).

> p.s.2 An apantiseis, apantise se oles tis erotiseis kai oxi epilektika.
Δεν έχω σκοπό να απαντώ σε *ΟΛΕΣ* σου τις ερωτήσεις, μιας και
α) δεν έχω κάτι να απαντήσω σε όλα (είναι μέρος του «κάνω συζήτηση»),
β) δεν έχει /νόημα/ να απαντήσω σε όλα (π.χ. δεν θα ήθελα να απαντήσω
στην προσωπική αντιπαράθεση που πάει να ανοίξει,
γ) σε κάθε mails σου πολλαπλασιάζεις τα ερωτήματα που θέτονται· κάτι
τέτοιο θα οδηγούσε σε εκθετικά αυξανόμενο μέγεθος συζήτησης κάτι στο
οποίο δεν θέλω ούτε και μπορώ να συμμετέχω.

Αν θέλεις να σου απαντήσω σε αυτά που βλέπω πως έχω κάτι χρήσιμο να πω,
πες και θα το κάνω, ευχαρίστως.

Φ.